piątek, 11 maja 2018

Communion inspirations

   Hey!
Today I want to show you two Communion inspirations.
First is a exploding box in the delicate color
of one of my favorite papers - Vintage Time 05.
I also used paper Rose Garden 05.
To cut the leaves, I used cutting dies - Leaves 1 and 2.
 ------------------------------------------------------------
Hej kochani!
Chcę wam dziś pokazać dwie inspiracje komunijne.
Pierwszą jest pudełko eksplodujące w delikatnym kolorze
jednego z moich najulubieńszych papierów Vintage Time 05.
Jako dodatek zastosowałam tu papier Rose Garden 05.
Do wycięcia listków użyłam wykrojników Leaves 1 i 2.


I also have to show you card in which I used Bellissima Rosa 04 paper as the base.
The leaves I cut from Wedding Garden 01 paper.
 --------------------------------------------------------
Mam Wam jeszcze do pokazania kartkę, w której jako bazy użyłam papier Bellissima Rosa 04. 
Listki wycięłam tymi samymi wykrojnikami z papieru Wedding Garden 01.
Uściski!/Hugs!
Magda - Mamajudo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz