piątek, 16 lutego 2018

A Wedding exploding box/ Ślubny exploding box

Hej kochani!
Lubicie złoto? 
Ja nigdy nie lubiłam, wolałam srebro. 
Ale ostatnio coś we mnie drgnęło 
i choć nie można tego nazwać zachwytem, 
to próbuję się przełamać
i tu i ówdzie szczyptę tego koloru dorzucam. 
W eksplodującym pudełku ślubnym użyłam go nawet całkiem sporo, 
tonując go papierem My Wedding 03 
i ozdabiając Młodą Parą Wedding Couple 2, obrączkami Wedding Rings, 
listkami z nowych wykrojników Leaves 1 
oraz serwetkami-ramkami Frames set and flower 1. 
Uściski, Mamajudo
***
Hello!
Today I will show you an expoloding box.
I used My Wedding paper collection
and cutting dies from Craft&You Design.
Hugs, Mamajudo




I used/Użyłam:
My Wedding 03
Wedding Couple 2
Wedding Rings
Leaves 1
Frames set and Flower 1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz