poniedziałek, 13 czerwca 2016

Pudełko na prezent Tea Time/Tea Time gift box

Jest to moja pierwsza praca,
jaką wykonałam jako członek zespołu Craft & Design.
Mam nadzieję, że Was zainspiruje. 
Najpierw wyciełam prostokąt w pokrywie zwykłego białego pudełka. 
Następnie ozdobiłam go pięknymi papierami Tea Time. 
Wewnątrz pudełka zrobiłem kubek herbaty i napełniłam go kwiatami.
Kubek stoi na małym pudełku,
które wypełniłam kilkoma torebkami herbaty i kostkami cukru. 
Będzie to wspaniały prezent dla mojej matki, która kocha herbatę! 
Mam nadzieję że Wam się również spodoba!
Uściski!
Rose
******
This is my first creation,
which I made as a member of the Craft & Design Team.
I hope you will be inspiring.
First, I cut out a rectangle on the cover of plain white box.
Then I decorated it with beautiful papers of collection Tea Time.
Inside the box I made a cup of tea and I filled it with flowers. 
It's standing on a small box.
Iside this small box I put some tea bags and sugar cubes.
This will be a great gift for my mother who loves tea! Hope you like it!
I hope you also enjoy it!
Hugs!
Rose






I used/Użyłam:
Tea Time collection



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz