poniedziałek, 16 listopada 2015

Gift packages/Pudełeczka na prezenty

Good day dear friends!
Today I'm happy to present to you my new work - gift packages!
This time I packed 2 perfume bottles
as a gift for my mom and dad!
In the work I used: "Tea Time" paper collection,
 "Frozen paper" collection, some die cuts and a stamp.
I wish you all a beautiful day full of inspiration.
Hugs,
Natalja
****
Witajcie,
Dzisiaj z radością Wam przedstawiam moją nową pracę -
- pudełeczka na prezenty!
Tym razem zapakowałam dwa flakoniki perfum
jako prezenty dla mojej mamy i taty!
W pracy użyłam papieru z kolekcji "Tea Time"
oraz "Frozen Paper", wycinanek i stempelka.
Życzę Wam wszystkim pięknego dnia pełnego inspiracji.
Uściski,
Natalja




I used/Użyłam:

Tea Time collection
Frozen Paper collection




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz