piątek, 18 września 2015

A Christmas card by Olga/ Świąteczna kartka Olgi

Hello everyone!
Here with you again Olga :)
I started to make winter cards
and hope you will like this new one.
I was very inspired by the new collection of paper Silent Night
and the new amazing dies!
I cut for this card a very pretty bird from Silent Night 07
and also used paper from the small pad,
added several die cut elements
and I have a new first snow card :)
Hope you will be inspired. Hugs,
Olga.
****
Witajcie!
To znowu ja, Olga :)
Zaczęlam robić zimowe kartki
i mam nadzieję, że spodoba się Wam ta nowa karteczka.
Bardzo mnie zainspirowała nowa kolekcja 
papieru Silent Night i wspaniałe wykrojniki!
 Z arkusza Silent Night 07 wycięłam uroczego ptaszka
 i wykorzystałam papier z małego bloczka,
dodalam kilka wycinanek i oto moja nowa śnieżna karteczka :)
Mam nadzieję, że Was zainspiruje.
Uściski,
Olga




I used/ Użyłam:
Silent Night collection
Christmas Ball 3 Dies
Fir Twig Dies






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz