środa, 8 kwietnia 2015

A box/ Pudełko

Hi there
I hope you have celebrated a wonderful happy Easter with your family
Today I want to show you a box that
I made using  a Sizzix Bigz XL die -
a pizza box, the stamp is from Your Own Scrap,
the flowers from the WCO and then I used
the super slick paper Spring Garden
and the amazing dies. Inside the box there is room for a gift or,
as here, Easter eggs in chocolate.
I wish you happy crafting,
Pia
****
Witajcie,
Mam nadzieję, że Święta spędziliście bardzo milo
i w rodzinnej atmosferze.
Dzisiaj pokażę Wam pudełko wykonane za pomocą wykrojnika Sizzix
(pudełko na pizzę; stempel jest od Your Own Scrap, a kwiaty z WCO)
z niezwykle udanego papieru Spring Garden.
Wykorzystałam również fantastyczne wykrojniki C&Y.
Pudełko może pomieścić niewielki prezent lub tak jak tutaj świąteczne jajeczka czekoladowe.
Radosnej twórczości życzy
Pia 




 
 I used/ Użyłam:
Spring Garden collection
Dies egg 2
Dies egg3
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz