niedziela, 21 grudnia 2014

Two teacups/ Dwie filiżanki


Hi everyone
Once again it is my turn to show you what I made.
I used the beautiful paper TEA TIME and made two teacups,
which I think is a perfect fit for the paper name.
I hope you are getting ready for Christmas
and wish you a Merry Christmas and a Happy New Year.
See you in 2015
Many Christmas greetings from
Pia
*****
Witajcie,
A oto i moja kolej by pokazać Wam co stworzyłam.
Wykorzystując piękny papier TEA TIME,
zrobiłam dwie filiżanki, myślę, że papier o tej nazwie
świetnie się do tego nadaje.
Mam nadzieję, że przygotowania do Świąt idą pełną parą
 i życzę Wam wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku!
Do zobaczenia w 2015!
Ze świątecznymi pozdrowieniami,
Pia




I used/ Użyłam:
Tea Time






1 komentarz:

  1. beautiful teacups. Where did you find the patteren for this?
    Merry Christmas and Happy New Year

    iris.4every1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń