sobota, 23 sierpnia 2014

A "Sweet baby" card/ Karteczka "Słodki bobasek"


Hello dear readers!

Are you ready for something sweet and cute? 
Here's a new day and some of my new ideas. 
Of course I will try to inspire you for your new creations :) 
I made a new "Sweet baby" card, and it was such
 a great pleasure for me to create it. I'm sure 
you'd like to make something cute and the Hello Baby paper collection 
will help you a lot :)
I wish you a very good day!
Olga Kovalchuk

***

Moi Drodzy,
Jesteście gotowi na coś uroczo słodkiego? 
Oto nowy dzień i moje nowe pomysły, którymi oczywiście 
będę chciała Was zainspirować :-) 
 Przygotowałam nową karteczkę z serii słodki bobasek, 
a jej tworzenie sprawiło mi ogromną przyjemność.
 Pewna jestem, że chcielibyście stworzyć coś uroczego, 
a pomoże Wam w tym kolekcja papierów "Hello Baby" :-)
Życzę Wam dobrego dnia,
Olga Kovalchuk




Użyłam/ I used:
Hello Baby


2 komentarze:

  1. Какая нежность, какая прелесть! Очень красиво, Ольга!

    OdpowiedzUsuń