czwartek, 12 czerwca 2014

our design team - Monika

Przedstawiamy Wam naszą drugą projektantkę.
Oto...
We give you our next designer.
Here is...


Nazywam się Monika Jakubowska, czyli Monia.
Mieszkam wraz z rodziną w niewielkim mieście na Lubelszczyźnie.
Scrapbooking poznałam w 2008 r., zamarzył mi się wtedy własnoręcznie wykonany album pełen wspomnień.
Zaczęłam poznawać kolejne techniki i sztuczki, tak naprawdę wciąż się uczę czegoś nowego.
Scrapbooking to moja pasja, która pomogła mi przetrwać wiele trudnych momentów,
daje mi zawsze wiele radości i zajmuje cały mój czas.
Dzięki niej poznałam mnóstwo wspaniałych, utalentowanych osób z całego świata.

Styl moich prac zmieniał się przez lata, jednak chyba od początku używałam mnóstwa kwiatów,
perełek, koronek, lubiłam ciekawe formy kartek, potem wycinanki z wykrojników.
Uwielbiam też robić własne kwiaty.
Najczęściej robię kartki, zdarzają się też LO, albumy, notesy i altered art.

Bardzo lubię romantyczne, delikatne papiery w klimacie vintage, dlatego ogromnie się cieszę,
że mogę dołączyć do DT Craft & You Design.

Moje prace można oglądać na blogu, Facebooku i Pintereście.

My name is Monika Jakubowska also called Monia.
I live with my family in a small town in Lubelszczyzna,Poland.
I learnt about scrapbooking in 2008,
at that time I dreamt about a hand made keepsake journal filled with my own memories.
I have learnt a lot of new tricks and techniques and I am still learning something new.
Scrapbooking is my passion, which has helped me go through a number of difficult moments, gives me a lot of joy and fills my spare time.
Thanks to this passion I have met a lot of great, talented people from all over the world.

My style has been changing over the years but I have used lots of flowers, pearls,lace, interesting patterns since I started .
I also love making my own flowers.
I make cards most often, Sometimes LO, albums, notebooks and altered art as well.

I like romantic, delicate vintage papers very much,
that is the reason I am so happy to join DT Craft & You Design.

My work can be found on my blog, FB and Pinterest.


Na powitanie Monika zrobiła piękną kartkę w pudełku.
A welcome Monika did a beautiful card in the box.





Papiery / Papers



A już jutro kolejna nasza projektantka.
Zapraszamy!
And tomorrow another our designer.
You are welcome!




3 komentarze: